dinsdag 30 november 2010

eerste weekend met blog

Whoehoe!! Mijn eerste week op de blog is goed verlopen! Had er een beetje schrik van.. Of ik wel genoeg te vertellen had, maar ben toch wel trots op mezelf! Want dit is toch al mijn zesde bericht, niet altijd even interessant en even lang. Is dan ook nog maar het begin hé, moet er nog wat inkomen..
Dit weekend moesten we gaan eten voor de jeugdwerking van SVZW. Mijn vriend is daar namelijk délégé van de bijzondere U9, samen met een vriend die trainer is van die ploeg. Voor we vertrokken was ik wel effe een beetje in paniek. Op de pc van mijn vriend was er muziek aan het spelen terwijl ik me in de badkamer aan het klaarmaken was. Plots begon de muziek door te slaan, zoals een cd die aan het haperen is. Ik ging dus gaan kijken, want vond dat toch maar vreemd. Hadden dat nog nooit gehad, toen ik aan de pc kwam zag ik dat de schermbeveiliging aan het haperen was. Ik bewoog de muis, maar op hetzelfde moment viel de pc uit en startte hij vanzelf op! Heel raar hoor.. Het was alsof het daar aan het spoken was.. En als de pc dan terug opgestart was stonden er allemaal rare tekens op het scherm.. Heel raar hoor, als mijn vriend thuiskwam (was eventjes naar de winkel) verstond hij er ook niets van. Nochtans kent hij nog redelijk veel van computers. Overmorgen brengen we de pc terug naar de winkel, misschien kunnen zij er nog iets aan doen. Hopelijk!! Nog een geluk dat ik nog een laptop heb, of we zaten hier zonder en dat zou toch wel heeeeeeel moeilijk zijn..


grtz Nineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten