dinsdag 23 november 2010

Libelle Kerst

Vanmorgen leverde de postbode de Libelle 'kersteditie'.
Wat staan er weer mooie en originele ideetjes in! Het ballenboeket bijvoorbeeld, sommige zilveren kerstballen zijn te mooi om zomaar tussen de rest in de boom te hangen. Geef ze een opvallende plek in een sobere glazen vaas. Een laag zwarte peperbolletjes op de bodem zorgt voor meer contrast zodat de zilveren en glazen bollen goed tot hun recht komen. Dus wat ben ik vandaag gaan zoeken? Zilveren ballen natuurlijk ;-) Heb echt prachtige exemplaren gevonden in de Zeeman! Maar ik geef er natuurlijk terug mijn eigen tuch aan. Zo gebruik ik een glazen schaal ipv een vaas en gebruik ik niet alleen ballen maar ook zilveren druppels, speciale vormen van ballen en een zilveren parelslinger. Met daartussen zwarte voile. Dat is tenminste mijn idee momenteel, kan natuurlijk nog veel veranderen als de kersttijd er is.
Mijn eindejaarspakjes zullen dit jaar dankzij Libelle dat tikkeltje meer bevatten. Zo staat er in het boekje dat je ipv speciaal feestelijk papier te kopen, gewoon effen inpakpapier kan gebruiken met daarop een wens voor de ontvanger geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten