maandag 22 november 2010

Sprong in het onbekende..

Na tientallen mooie en creatieve blogs te hebben bezocht, worstelde ik met het idee om er ook een aan te maken.. Jarenlang bleef het enkel bij een idee. Wat moest ik allemaal gaan vertellen? Want ik ben maar een gewone twintiger die geen extreme interesses heeft en eigenlijk leid ik maar een standaard leven..
Tot ik op het idee kwam om eerder de creatieve toer op te gaan. Via deze weg wil ik dus graag mijn creaties showen. En natuurlijk ook wel over mijn leven vertellen; wat ik allemaal meemaak, tips voor uitstapjes, culinaire tips (eenvoudige hé, want ik ben zeker geen keukenprinses ;-) ), bruintjes die ik opliep :-D..
Hopelijk wordt dit een interessante blog en hebben jullie hier veel plezier!!!

Greetz nineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten