vrijdag 26 november 2010

uitje: Ring Shopping Center

Vandaag gaan shoppen naar het Ring Shopping Center in Kuurne. Was eigenlijk niet gewoon shoppen hoor, ik was nog op zoek naar enkele dingetjes om ons appartement te versieren tijdens de eindejaarsfeesten. En wou ook al eens snuisteren tussen de kleren, want misschien vond ik al iets voor oudejaar! Ik haat het om kersversiering te halen nadat de Sint is geweest, want dan wil plots iedereen inkopen doen. Alles ligt dan overhoop en je moet oppassen of alles wordt vlak voor je neus weggeript. Ik ga dus veel liever op het gemak gaan rondlopen, eerst eens rondkijken wat ze allemaal in de winkels liggen hebben en dan pas kopen wat nodig is. Ben echt wel tevreden van mijn aankopen!! En nu heb ik alles om volgend weekend de kerstsfeer in huis te brengen. Was er eigenlijk van verbaasd hoeveel mooie dingen er in het kruidvat liggen.. Meestal gaan de mensen naar een specifieke decoratiewinkel, maar in de gewone winkels liggen nochtans ook mooie stukken! Zo heb ik voor in mijn mama haar kerstboom platte kerstballen mee, inderdaad, platte!! Vreemd en heel mooi!!! Is een beetje zoals je eerst een bolletje maakt en deze dan gewoon plat duwt. Als ze in de boom hangen zal ik ze op de blog plaatsen. Wij hebben niet zoveel plaats om een boom te zetten, dus heb ik sinds vorig jaar een alternatief. Namelijk een glazen kerstboom :-p Mooi, modern en speciaal! Zoals ik het graag heb! Qua decoratie wil ik meestal dat tikkeltje meer, niet zoals iedereen de trends volgt.
Nadat ik mijn kerstgerief gevonden had, ben ik nog eens wat klerenwinkels binnengegaan. En heb al mijn oudejaarsavondtenue gevonden!!! Dit is al het derde jaar dat ik vroeg alles heb. Vroeger moest ik soms nog tussen kerst en nieuwjaar vlug vlug gaan zoeken om iets te vinden. Had dan natuurlijk stress omdat ik niet direct iets naar mijn zin vond. En dan kocht ik nog meestal iets waar ik maar half gelukkig met was.. Maar dat tijdperk is gelukkig achterwege. Oftewel val ik met het ouder worden minder vies op vlak van kledij :-D
Verlang eigenlijk al tot die periode er is: kerstmarktjes doen, gezellig samen tv kijken onder het dekentje, sneeuw, feesten, .. En natuurlijk het samenzijn met de familie.


grtz Nineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten