woensdag 24 november 2010

crea: fimo

Iemand van jullie al met fimo gewerkt? Ik had er al veel over gehoord, maar eigenlijk nog niet zelf durven gebruiken. Tot ik de kans kreeg twee lessen te volgen om juwelen uit fimo te maken. Zoals jullie wel nog zullen merken probeer ik graag nieuwe dingen uit, dus schreef ik me in. Vorige week maakten we de kralen, de lesgeefster leerde ons twee technieken aan ( gelukkig redelijk simpele technieken) en zo begonnen we met onze eerste stapjes in de fimowereld. Door gewoon wat tips en technieken toe te passen begon de 'plasticine' echt wel op mooie kralen te lijken. Dan een half uurtje in een voorverwarmde oven en klaar. Stond er echt van versteld hoe vlug alles ging tijdens die eerste les. Je kan het al raden, ik was verkocht!!! De volgende dag ging ik al naar Tiny's ( een prachtige hobbywinkel in Kortrijk) om andere fimokleuren te halen. Met tien verschillende kleuren, slotjes, touw en nieuwe ideeën kon ik bij thuiskomst terug aan de slag. Echt verslavend!!! Gisteren hadden we dan onze tweede les om alles af te werken. Maarja, ik moest niet veel meer doen want had al bijna al mijn juwelen afgewerkt *bloos*bloos* Ben heel tevreden over mijn nieuwe aanwinsten!


greetz Nineke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten