maandag 22 november 2010

uitje: Kerst- en creatiefbeurs

Eerst en vooral moet ik iets toegeven, ik ben verslaafd aan prijsvragen *bloos*
Dat is pas een leuke verslaving! Dagelijks meedoen aan wedstrijdjes, dat neemt inderdaad veel tijd in beslag, maar iedere keer ik iets win maak ik toch wel een sprongetje! Zelfs al is het maar iets klein, zoals twee weken geleden. Toen won ik dankzij KARAAT een duoticket voor de Kerst- en creatiefbeurs in Kortrijk. Ja oké, de beurs gaat op andere plaatsen ook door maar Kortrijk was natuurlijk de dichtste plaats voor ons. Had eigenlijk veel meer verwacht van die beurs.. Was veel meer creatief dan kerst.. Bij binnenkomen verwelkomde een kerstvrouw ons, maar dat was ook bijna het enige die mij aan kerst deed denken. Aan de standjes hing er wel kerstverlichting en ertussen stonden kerstbomen (jammergenoeg maar met hier en daar een balletje in), maar de sfeer was ver zoek. Na de teleurstelling over de inrichting begonnen we aan onze ronde. Een standje met allerlei materiaal om kerskaarten te maken, met daarnaast nog een standje om kaarten te maken en daarnaast nog een en dan nog een en dan ... Na vijf bijna identieke standjes begon het ons toch wel te vervelen hoor! Natuurlijk kocht ik wel wat spulletjes om kerstkaarten te maken (komen later online, als ze af zijn ;-) ), kon het natuurlijk niet laten hé. Mijn creatieve ik kwam eventjes naar boven.
Eigenlijk hoopten we meer op vroege kerstinkopen, want op de folder stond 'met originele geschenkartikelen'. Niet dus ..
Maar WOW, wat een mooie bloemstukjes heb ik daar gezien !!! Heb het mooiste in mijn geheugen opgeslagen. Als de sint terug naar Spanje is, ga ik me er eens aan wagen! Voor mezelf heb ik natuurlijk wel een cadeau'tje gekocht *lol*, namelijk een circle scarf, of gewoonweg een ronde sjaal. Heel handig, mooi en helemaal in! Na een kleine twee uur waren we rond en vertrokken we terug naar huis. Eigenlijk wel met een leeg gevoel.. Het was gezellig, nog eens zo een moeder-dochternamiddag, maar de beurs op zich is zeker geen zeven euro waard zoals je normaal moet betalen. Op naar de supergezellige kerstmarkten dus, waar we hopelijk een beter gevoel aan overhouden!

update: kerstkaarten zijn af, hopelijk vallen ze in de smaak .. Ze zijn qua aantal wel wat enorm uitgevallen, dacht om er maximum 20 te maken maar het zijn er dus bijna 40 geworden :-D


greetz Nineke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten