woensdag 22 december 2010

Beauty: essense stay natural concealer

Nu de feestdagen naderen staan de boekskes vol met beatytips. Zo vond ik overlaatst in de Libelle een artikel over beautyproblemen. Een vrouw vroeg zich af hoe ze het best haar concealer kon gebruiken. Hmmmm, dat is nu eens iets wat ik nog niet had.. Heb een doos vol met make-up, verschillende soorten mascara, verschillende kleuren eyeliner met dan nog een onderverdeling tussen vloeibare en potloodjes, heel veel kleuren oogschaduw,... Ik heb echt van alles liggen zelfs een marteltuig zoals mijn vriend zegt, dat is dus een wimperkruller :-D Maar een concealer had ik nog niet, tot gisteren dan! Tijdens het kerstshoppen kocht ik me er een. De Essense Stay Natural Concealer. Gekocht in het Kruidvat voor maar 1,99 euro! Heel goedkoop dus. Een roze buisje met aan de bovenkant een kwastje en onderaan een draaisysteem. Door te draaien komt er aan het kwastje een druppel concealer vrij waardoor je heel gemakkelijk strepen en dotten op je gezicht kan tekenen. Alhoewel, gemakkelijk.. Heb toch wel even zitten sukkelen om concealer in het kwastje te krijgen, ik bleef maar draaien en draaien en niets kwam eruit. Dus zat er niets anders op dan raad te zoeken op het grote net! Gelukkig zijn er nog beautyfanaten met een blog, zodat ik te weten kwam dat ik niet de enige sukkelaarster was :-$ Dankzij http://beautyreviews.web-log.nl/beautyreviews/ wist ik dat ik wat minder zachtaardig moest zijn met mijn nieuw speeltje en er dus een ferme draai aan moest geven. En inderdaad, plots kwam het kwastje bruin! Onmiddelijk gaan proberen dus. Een streep onder mijn ogen, enkele dotte op mijn kin want daar staan momenteel enkele pukkels. Toen ik ze openwreef onder mijn ogen had ik echt een wauw-gevoel! Mijn ogen zagen er veel frisser uit en de kleur past perfect bij mijn huid. Op mijn pukkels lijkt het op niets. Het product wordt korrelig en je ziet het er gewoon opliggen.
Al bij al valt het product nog mee.. Als je ze maar niet op pukkels gebruikt.

grtz Nineke

foto: lowbudgetbeauty.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten