dinsdag 21 december 2010

Me & the photoshopstress

Mij vandaag nog eens proberen wagen aan een photoshopke. Had dit een tijdje geleden al eens geprobeerd en was me toen wel redelijk goed bevallen. Maarja, dat is wel iets waar je veel tijd moet instoppen vind ik. Toch zeker als je alles onder de knie wil krijgen.. Dus daarom wou ik er nog eens invliegen! En eigenlijk ook wel omdat ik een opdracht gekregen had van iemand die eigenlijk veel meer kent van PS dan ik? Maja, so what, ik had tijd en heb me er dus aan gewaagd!
De bedoeling was dus om een kerstkaartje te maken met een foto van ons vier. Had wel een klein probleem, ik had geen foto van ons samen. Enkel van elk koppel een foto apart, dus moest ik een andere oplossing zoeken hé. Tot ik plots op het idee kwam om de foto's in een kerstbal te verwerken! Tgo, heb ik mogen ferm mogen zoeken om te vinden hoe ik dat moet doen :-D Ik ken dus de tools van PS niet, heb geen boek ik huis over PS en heb al helemaal geen cursus hierover gevolgd.. Zoeken dan maar hé, eerst zelf wat proberen, dat was ik al gouw beu. Dan beginnen googelen en bingo!!! Echt goede site's gevonden, en een prachtig resultaat. ( http://www.photoshop-tutorials.be/category/Photoshop-Tutorials/Photoshop-Effecten/page/2 ) Ik vind het toch een prachtig resultaat, wat een mens met een beetje zoekwerk toch niet allemaal kan bereiken hé!

grtz Nineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten