maandag 6 december 2010

De sint

Vandaag kwam de sint op bezoek!! Jullie zullen waarschijnlijk denken is die niet wat te oud voor de sint, Maar néné, ik krijg nog altijd heeeeeeeel graag kado'tjes ;-) Van mijn ouders kreeg ik een supercole gsm! Een samsung ... Full touchscreen en een witte!! Echt een pracht van een gsm, heel gemakkelijk in gebruik. Alles is gemakkelijk te vinden, toffe spelletjes,... Alhoewel het toch wel evenwennen is om van een gewoon toetsenbord naar een touch te gaan. Ik blijf met mijn vingers haperen aan verschillende toetsen.. Ofwel ben ik een beetje te lomp :-D
Maar het was echt nodig om een nieuwe gsm te hebben hoor!! Mijn vorige gsm viel bijna uit elkaar, was soms niet bereikbaar. Mijn scherm stond vol met krassen en er waren hier en daar wel een paar hoeken af.


grtz Nineke

foto: girlscene.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten