vrijdag 10 december 2010

Deco: kerst

jaaaaaaaaaaaaa, de lichtjes  mogen terug uit hun doos!
Had jullie al laten weten dat ik nieuw materiaal was gaan halen en nu mocht ik eindelijk de kerstsfeer in huis brengen. Maar heb nogal wat afgezien om mijn kerstboom te maken!! Onderaan legde ik een laag zwarte voile, deze wou eerst niet blijven liggen. Dus moest ik dan wat ballen erop leggen om wat gewicht te hebben, maar jullie weten natuurlijk ook dat deze niet al te veel wegen hé.. Maarja, dat lukte dus allemaal en dan zat ik dus bovenaan mijn glazen boom toen ik plots besefte dat ik mijn lichtjes was vergeten!! Pfff, mocht dus weer alleeeeees uithalen! Maarja, achteraf gezien ziet de boom er nu mooier uit dan toen ik hem de eerste keer had gevuld. Onze cd-kast vind ik ook wel geslaagd, daar staan mijn nieuwe engeltjes op met de grote lichtgevende kerstbal. Op de grote tafel staat een glazen schaal met speciale zilveren hangers en zilveren druppels. De gaten heb ik met kleine zilveren balletjes gevuld en met een zilveren slinger. Heel zilverachtig dus ;-) De rest van mijn ballen heb ik dan maar in een langwerpige bloempot gestopt.
DE belangrijkste versiering is nog niet klaar, mijn grote sneeuwbal :-p deze komt later online, met werkbeschrijving.

grtz Nineke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten