maandag 24 januari 2011

Film: Dance Flick

Sinds vandaag sta ik terug een stapje verder in het leven. Ik ben namelijk gestart met een opleiding 'Medewerker personeelsdienst'. Om al de nieuwe informatie die ik vandaag kreeg wat te laten bezinken wou ik een simpele humoristische film bekijken. Een komedie met weinig inhoud, zodat ik niet al te veel moeite moest doen om te kunnen volgen. Hopelijk het ik met Dance Flick (Damien Dante Wayans) een goede keuze gemaakt. Dit is eigenlijk een parodie op de vele dansfilms van de laatste jaren. We zullen zien...
Het begint allesinds al met genoeg dansmoves. Twee groepen nemen het in een dancebatle tegen elkaar op in de ring. Op zich een goed begin voor een dansfilm, maar al tijdens de eerste minuten zijn er enkele overdreven scenes. Zo plast de ene op de andere, is een danser zo lenig dat hij met zijn hoofd in zijn achterste past, spint een breakdancer zodanig hard dat hij met zijn hoofd door de grond draait.. Er toch wel ietske over dacht ik zo.. Hopelijk is de rest van de film beter of ik hou het niet de hele film vol.
Miss White is een jongedame die dolgraag een grote danscarriere wil. Maar doordat haar ma op een overdreven manier verongelukt moet ze verhuizen naar haar pa in een klein gehuchtje ergens in het hol van Pluto waar er allemaal rare studenten en leerkrachten op school rondlopen. Tot nu toe een slechte film, ok ik vroeg een film met weinig inhoud maar deze heeft GEEN inhoud! Verveliiiiiiiiing en de film is pas een kwartier bezig.. Ik beloofde jullie een filmverslag en jullie zullen deze ook krijgen hoe saai de film ook is.
Tijdens de eerste dansles maakt miss White kennis met de iets te eerlijke danslerares en de Queen van de school die uitblinkt in alles wat populair is. Wat wel heel leuk gedaan is, dat is de link met High school musical. Miss White gaat naar een hiphoptent en daar stopt de film voor mij! Ik heb er echt genoeg van! Vroeger vond ik de Scary movie films goed gevonden, met de link naar bestaande films. Maar Dance flick is er echt wel over, zeker GEEN aanrader!!!! Hopelijk gaat mijn volgende bespreking over een betere film die ik tot het einde gezien heb!

grtz Nineke


foto: wikipedia.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten